top of page
  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest

20% Off on Pillows | Free Delivery for Orders over 500 ILS

SHIPPING & RETURNS

Shipping Policy

Please allow 3-5 business days for your order to be processed and ready to ship.

Please make sure your preferences and delivery address is correct before ordering. We cannot change orders once they have been placed. We are not responsible for orders delivered to the wrong address.

Small stains can be wiped off with a wet wipe, water and soap.

For washing machine:

For pillows and throws:
Wash at 30 degrees Celsius
Do not use bleach
Use gentle wash cycle
Dry in the shade

Poufs: remove the insert. HAND WASH ONLY in cold water and gentle soap. Hang dry in shade.

Cancelation fee is 5% of the purchase or a charge of 100 NIS, (the lowest of the two), by the Israeli Consumer protection law- transaction cancelation, 2010

Return and Exchange Policy

מדיניות החזרה והחלפה

 

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן(ביטול עסקה).התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

מוצרים שנרכשו ניתנים להחזרה עד 14 יום מיום קבלת המוצר.

מחיר המשלוח של המוצר חזרה לבית העסק ישולם על ידי הלקוח.

החזרת פריט/מוצר ניתן באמצעות שליח בעלות של 35 שקלים שינוכו מסכום ההחזר. בעת ביטול עסקה ייגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100  שקלים לפי הנמוך מבניהם וכל זאת על פי חוק.

 

במידה ותבחר הלקוחה בזיכוי באתר או בהחלפה למוצר אחר שווי הזיכוי שווה לסכום המקורי שישולם ללא ניכוי דמי הביטול.

 

התנאים לביטול עסקה:


שימי לב - פריטים שנרכשו בסייל אינם ניתנים להחלפה או החזרה.

הלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית כאשר לא בוצע בו כל שימוש ובתנאי שלא חלה הרעה במצבו ולא נעשו בו שינויים או תיקונים וכאשר התווית מחיר לא הוסרה. כמו כן ישלח הלקוח בכתב באמצעות מייל את רצונו לביטול העסקה ואת סיבת הביטול.

שירות לקוחותינו יקבל את המוצר ויבדוק אם עמד בכל התנאים לביטול

החזרה או החלפה של פריטים תתאפשר עד 14 ימים לאחר הגעת חבילתם. החזרות לא יתקבלו אם יתבקשו מעל 14 ימים שעברו את תאריך האספקה ​​המצוין במעקב ההזמנה. יש לבקש הארכות למסגרת זמן ההחלפה לפני תום 14 הימים - אין הארכות על החזרים.

אנו מציינים מראש, מחיר השילוח של החבילה חזור לבית העסק ישולם על ידי הלקוח. אם לקוח רכש את המוצר בעזרת קוד קופון הסכום שיוחזר לו זהו הסכום ששילם ולא מחירו המלא של אותו מוצר.

:החזרה והחלפה של פריטים

עלות החלפה / החזרה -35 ש״ח

בעת ביטול עסקה ייגבה דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100שקלים לפי הנמוך מבניהם וכל זאת על פי חוק.

אנא רשמי בעמוד ליצירת קשר את מספר ההזמנה שלך וכן את הסיבה להחזרתך. צוות שירות הלקוחות שלנו יבדוק את בקשת ההחזרה וישלח הנחיות נוספות אם ההחזרה תאושר. החזרים עבור החזרות או החלפת מוצרים חדשים יינתנו לאחר שהפריט יתקבל וייבדק. לקוחות שיחזירו פריטים תמורת החזר לא יקבלו החזר על עלות המשלוח המקורית או כל מכס/מס חלים, לפי המקרה. החזרות שיוגשו להחזרים יהיו כפופות לדמי חידוש מלאי וטיפול. עבור כל החזרות והחלפות, הפריטים חייבים להיות ללא שריטות, ללא שפשופים וללא נזקים אחרים.

1. The purchase of a product is dependent on exact and correct details as found in the order, so as to be taken care of in an orderly fashion.

After approval by the credit card company, an appropriate notice will be given to the customer.

In the event that the transaction is not approved, the option of providing another means of payment will be given, otherwise the order will be canceled.

The computer records of Noland, and the recording of the order on the computer will be evidence to the correctness of the actions.

Submitting false information is a criminal offense, and Noland reserves the right to claim in court.

Despite all this, Noland will be entitled not to approve any transaction, at their sole discretion, for any reason whatsoever.

2. The product will be delivered by Israel Post Company or by another delivery company. Noland does not take responsibility for any delays not on their part, nor for delays that are caused by forces beyond their control, such as a strike, war, etc.

Whereever the delivery time appears, it is based on the data we received from the delivery company, and the days of the delivery are business days (not including Fridays, holidays and holiday eves).

3.The return of a product or canceling of an order will be subject to Consumer Protection Law.

In any case of cancellation after shipment, the customer will bear the shipping costs, as well as shipping expenses back to the Noland warehouses, and only after receipt of the goods will the refund be made.

A monetary refund will be given up to 48 hours after receipt of the merchandise, and up to 14 days from receipt of the product, a credit will be given for purchase on the site.

Any credit will be given only after notification to Noland, and will be returned to the credit card where the transaction was executed, except for 5% of the transaction value which is non-refundable.

The refund is contingent upon the customer returning the product in its original packaging, which is not damaged, while the product is complete and without defect of any kind, and no use has been made of it. Otherwise, the client shall not be entitled to any refund or compensation whatsoever.

4.Noland does not collect any credit card details, and takes precautions to keep the details and customer information confidential. Information transmission is carried out in strict, encrypted and secure protocols. Noland is not responsible if any information is transferred to hostile entities.

Little Stress undertakes not to make use of the data, nor to transfer it to anyone other than the credit card company without permission from the owner.

bottom of page